Рукописна та книжкова спадщина України | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Корній, Л. П.
Турійський Ірмолой початку XVII ст. – стародавня пам’ятка церковного співу в Україні [Текст] / Л. П. Корній, Л. А. Дубровіна // Рукописна та книжкова спадщина України. - 1994. - Вип. 2. - С.22–30
Шифр журнала: Ж68592/1994/2

Файл:  rks_1994_2_4.pdf - 0

Дод. точки доступу:
Дубровіна, Л. А.
2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Корній, Л. П.
Деякі зв’язки української шкільної драми з культовою гімнографією [Текст] / Л. П. Корній // Рукописна та книжкова спадщина України. - 1994. - Вип. 2. - С.78–84
Шифр журнала: Ж68592/1994/2

Файл:  rks_1994_2_9.pdf - 0 3.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Корній, Лідія Пилипівна (Інститут мистецтвознавства, фольклористикита етнології ім. М. Рильського, Україна, Київ).
Джерела різних видів української музичної творчості доби Бароко (ХVІІ – перша половина ХVІІІ ст.): кодикологічний та музично-стильовий аспекти [Текст] / Л. П. Корній // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2022. - Вип. 28. - С.314-329
Шифр журнала: Ж68592/2022/28

Кл.слова (ненормированные):
кодикологія, монодія, партесний концерт, кант, шкільна драма, бароко, гімнографія, віршована драма.. codicology, monody, partes concert, chant, school drama, baroque, hymnography, poetic drama.
Аннотация: Мета роботи. Кодикологічний тамузично-стильовий аналіз нотних джерел різних видів української музичної творчості доби Бароко ХVІІ – першої половини ХVІІІ ст. (церковна монодія, партесні твори, канти, шкільна драма з музикою) з позиції цілісності, зі встановленням схожих та відмінних рис, а також зв’язків між ними, що дає можливість належним чином осягнути провідні тенденції розвитку тогочасної музичної культури. Методологія. Для дослідження джерел музичної творчості доби Бароко використано комплексний підхід, а також джерелознавчий, історико-стильовий та компаративний методи для порівняння джерел різних видів музичної творчості. Наукова новизна. Розгляд кодикологічнихта музично-стильових особливостей українських писемних джерел різних видів музичної творчості доби Барокоз позиції цілісності показав наявністьу них типологічно-спільних ознак та відмінностей, а також зв’язків між ними. Встановлено, що за доби Бароко в писемній музичній творчості домінувала релігійно-християнська тематика, що є свідченням значної ролі християнських цінностей для тогочасного українського суспільства. Визначено, що інтерпретація християнської тематики відбувалася по-різному. Виявлені відмінності між різними видами творчості показали еволюційні процеси у створенні кодексів джерел, у використанні в музичній творчості різних вербальних текстів (гімнографії, силабічного віршування),у співвідношенні слова і музики та в музично-стильовій системі. Розкрито поєднання в музичній творчості середньовічних традицій з новаціями барокового стилю, а також охарактеризовано три його рівні – бароко "високе", "середнє" та "низове".^UThe goal of the work. Codicological and musical-stylistic analysis of musical sources of different types of Ukrainian musical creativity of the Baroque period of the 17th - first half of the 18th century (church monody, partes works, chants, school drama with music) from the standpoint of integrity with the establishment of similarities and differences, as well as the links between them, which allows to understand properly the leading trends in contemporary music culture. Methodology. To study the sources of musical creativity of the Baroque period, a comprehensive approach was used, as well as source studies, historical, stylistic and comparative methods to study the sources of different types of musical creativity. Scientific novelty. Consideration of codicological and musical-stylistic features of Ukrainian written sources of different types of musical creativity of the Baroque period from the standpoint of integrity showed the presence of typological and common features and differences, as well as links between them. It has been established that in the Baroque period, religious and Christian themes dominated in written music, which is evidence of the significant role of Christian values for Ukrainian society at that time. It is determined that the interpretation of Christian themes took place differently. The revealed differences between different types of creativity showed evolutionary processes in the creation of codes of sources, in the use of various verbal texts in musical creativity (hymnography, syllabic poetry), in the correlation of word and music and in the musical-stylistic system. The combination of medieval traditions with baroque style innovations in musical creativity is revealed, as well as its three levels are characterized – “high”, “middle” and “lower”.
Файл:  rks_2022_28_19.pdf - 0