Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.
Шифр журнала: Ж68592/2012/16
Кл.слова (ненормированные):
соціальні комунікації, візитація, монастир, бібліотека, школа, Почаївська Успенська Лавра.. social communication, visitation, monastery, library, school, Pochayiv Assumption Monastery.
Аннотация: Розглянуто історію бібліотеки Почаївської Лаври в контексті соціально-комунікаційних відносин як важливої складової соціального інституту, що впродовж тривалого часу сприяв поширенню знань у книжковій формі, формуванню соціальної пам’яті. Консолідація та системний аналіз публікацій, в яких розглядається історія монастиря та його бібліотеки, дозволяють прослідкувати зростання їхньої ваги в суспільстві. ^uThe history of the Pochayiv Monastery Library in the context of social relations and communication as an important component of social institution, which for a long time contributed to the spread of knowledge in the book form, the formation of social memory was considered. Consolidation and systematic analysis of publications that discuss the history of the monastery and its library can trace the growth of their weight in the society.
Файл: rks_2012_16_18.pdf - 0
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.
Шифр журнала: Ж68592/2013/17
Кл.слова (ненормированные):
обслуговування користувачів, користувачі з особливими потребами, електронна бібліотека, інформаційний контент.. customer service, customers with special needs, e-library, informational content.. обслуживание пользователей, пользователи с особыми потребностями, электронная библиотека, информационный контент.
Аннотация: Розглянуто розвиток спеціальних інформаційних технологій в бібліотеках, що обслуговують користувачів з особливими потребами, з орієнтацією на диференційований підхід до інформаційного забезпечення відповідно до каналів сприйняття інформації. Запровадження таких інноваційних змін у роботу сучасних бібліотек забезпечує зняття бар’єрів при доступі до інформації для інвалідів та організації їхнього обслуговування на засадах інклюзії.^UThe article covers the development of special information technologies in libraries which provide service for customers with special needs, oriented for a differentiated approach to dataware according to the channels of information perception. Application of such innovative changes in the maintenance of modern libraries provides the elimination of barriers in the information access for people with special needs and the organisation of their services on the basis of inclusion.^RРассмотрено развитие специальных информационных технологий в библиотеках, обслуживающих пользователей с ограниченными возможностями, с ориентацией на дифференцированный подход к информационному обеспечению в соответствии с каналами восприятия информации. Введение таких инновационных изменений в работу современных библиотек обеспечивает снятие барьеров при доступе к информации для инвалидов и организации их обслуживания на основе инклюзии.
Файл: rks_2013_17_32.pdf - 0
Дод. точки доступу:
Кунанец Н. Э.