АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2012, Вип. 15)
Донець О. М. Український друкованний плакат другої половини 1980 - початку 1990 років як хроніка соціокультурних зрушень періодуРубрика: Історія книжкових колекцій та зібрань Анотація: Йдеться про докорінні зміни в розвитку й функціонуванні українського друкованого плаката, що відбулися під впливом певних соціокультурних умов у період з другої половини 1980-х до початку 1990-х років ХХ ст. Розглядається тематика плаката та його художньо-стилістичні особливості, номіновані обставини, що спричинили зникнення з обігу масового друкованого плаката й появу концептуального авторського плаката, який цілком перейшов до сфери графічного дизайну. Ключові слова: український радянський плакат; період перебудови; концептуальний авторський плакат. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: |